PressContent

Informacje o artykułach sponsorowanych

Załóż konto

Zalety wspólpracy z Nami
Przekonaj się sam!

Unikalność stron

Posiadamy bardzo duzą bazę stron, każda strona jest unikalna. Strony podzielone są na rózne tematyki, również strony posiadają unikalne IP i świetne parametry.

Parametry SEO

Na bieżaco strony są podlinkowywane przez co zyskują lepsze parametry SEO i widoczność.

Publikacje cennik

Każda strony wyceniona jest indywidualnie ponieważ składa się na to wiele czynników takich jak autoryet domeny, wiek domeny itp.

PressContent - Informacje

Artykuły sponsorowane tak czy nie?

  • Artykuł sponsorowany to pojęcie powszechnie znane w świecie SEO. Tego typu artykuły wykorzystywane są w wielu branżach, zarówno tych oferujących różne produkty (np. odzież, obuwie) jak i usługowych.

  • W tym miejscu należy wyraźnie podkreślić, że artykuły sponsorowane są znacznie skuteczniejszą i bardziej pożądaną formą reklamy aniżeli np. grafiki czy też animowane banery. Dlaczego tak jest? Na czym w praktyce polega publikacja artykułów sponsorowanych? Na co warto zwrócić uwagę, aby publikowanie artykułów sponsorowanych było skuteczne? Poniżej odpowiadamy na te oraz kilka innych bardzo istotnych pytań dotyczących artykułów sponsorowanych. Zapraszam do lektury.

  • Czym jest artykuł sponsorowany?

    Artykuł sponsorowany to forma wypowiedzi pisemnej o charakterze marketingowym, której celem jest zainteresowanie odbiorcy konkretną marką, produktem lub usługą oraz zachęcenie go do działania (o czym w dalszej części). Najważniejszą różnicą między standardową, bardziej agresywną formą reklamy, a publikacją artykułów sponsorowanych jest nie nachalność. Artykuły sponsorowane charakteryzują się tym, że starają się zachęcić użytkownika do bliższego zapoznania się z tematyką lub danym produktem, a ich celem nie jest tylko wyłącznie sprzedaż konkretnego dobra.

  • W jaki sposób działa artykuł sponsorowany?

    W odróżnieniu od pozostałych środków przekazu marketingowego podczas publikowania artykułów sponsorowanych autor stara się najpierw delikatnie zaznaczyć obecność danego produktu czy usługi na rynku. Nawiązanie pierwszego kontaktu odbywa się poprzez przyciągnięcie uwagi pomysłowym oraz interesującym tytułem w formie chwytliwego (często zaskakującego) hasła lub nagłówka. Kolejnym elementem jest ciekawy wstęp, w którym odbiorcy sygnalizowana jest potrzeba posiadania produktu bądź usługi.

  • Artykuł sponsorowany powinien tworzyć swojego rodzaju narrację opowiadającą pewną historię, co pomaga wypromować towar, którego na pierwszy rzut oka nie da się, lub bardzo trudno zareklamować. Doskonałym przykładem może być przywołanie obrazu uszkodzonego telefonu komórkowego – zawsze wiąże się to ze sporym stresem, nerwami oraz (nierzadko dość wysokimi) kosztami. Można w tym przypadku wskazać na użyteczność oraz niewątpliwe walory artykułów ochronnych jak np. folia, szkło hartowane czy etui. W przypadku usług warto wspomnieć przykładowo o znacznie tańszej naprawie modelu X przez firmę Y lub dodatkowej opcji założenia elementów chroniących przy zakupie nowego modelu.

  • Zabieg ten pozwala na przedstawienie plusów artykułu, który w innym przypadku nie wzbudziłby wielkiego zainteresowania oraz wybicia się na tle konkurencji, która jest w tym przypadku ogromna, co jest jednym z największych atutów publikowania artykułów sponsorowanych.

Zainteresowany?
Nie czekaj i załóż swoje konto

Załóż konto
Linki z artykułów

Kto powinien skorzystać z artykułów sponsorowanych?

Wiedząc już, czym jest w praktyce i w jaki sposób funkcjonuje publikacja artykułów sponsorowanych, warto zastanowić się komu dedykowana jest ta forma reklamy, komu pozwoli uzyskać rezultaty.

W tym miejscu należy podkreślić, że żyjemy w dobie wszędobylskich, zalewających nas zewsząd reklam graficznych. Bardzo często są to nachalne, nierzadko migoczące i męczące wzrok animowane grafiki, banery oraz najbardziej irytujące reklamy typu „pop up” (wyskakujące okienka). Coraz więcej użytkowników instaluje aplikacje oraz wtyczki blokujące treści tego typu znacznie ograniczając ich skuteczność, oraz zasięg.

Kluczową zaletą artykułów sponsorowanych jest ich nie nachalność, dlatego powinien w nie zainwestować każdy przedsiębiorca chcący zyskać przychylność odbiorcy poprzez zainteresowanie go, oraz przestawienie „czegoś więcej” aniżeli tylko pospolity przekaz reklamowy nakłaniający, a nierzadko przymuszający do zakupu.Pozwala to także na dotarcie do użytkowników korzystających na co dzień z rozszerzeń typu adblock, ponieważ to oni sami kierowani ciekawością odwiedzają witryny, na których odbywa się regularna publikacja artykułów sponsorowanych.

Jakie są zalety artykułów
sponsorowanych?

Zalet jest wiele, a do tych najbardziej wyraźnych, które należy wskazać, zaliczamy:

Przekazywanie wartościowych pod względem merytorycznym, konkretnych treści, które najczęściej są redagowane przez specjalistów z danej branży

Promocję firmy, marki czy też ściślej prowadzonej działalności poprzez publikację artykułów sponsorowanych.

Zainteresowanie odbiorcy tematyką artykułu sponsorowanego, która co także bardzo ważne jest najczęściej osadzona w aktualnych realiach.

Odpowiedź na precyzyjnie postawione pytania, a jednocześnie potrzeby informacyjne określonej grupy odbiorców.

Artykuły sponsorowane są także dodatkowym źródłem generującym ruch w obrębie pozycjonowanej strony internetowej. Ma to ogromne znaczenie z punktu widzenia crawlerów pozycjonujących.

Artykuły sponsorowane są pisane z wykorzystaniem języka korzyści stawiającego daną pozycję sprzedażową w pozytywnym świetle i eksponując jej zalety. Niemniej jednak ww. artykułu prezentują realne atuty, które są udokumentowane rzetelną analizą.

Publikacje ze względu na bogactwo zawartej w nich sprawdzonej wiedzy stanowią autentyczną, a przez to przydatną formę reklamy, która jest oceniania pozytywnie przez odbiorców.

Linki z artykułów

Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany jak każda forma wypowiedzi pisemnej rządzi się pewnymi prawami i aby był dobrze napisany, powinien posiadać spójną i logiczną strukturę.

Pierwszą część powinien stanowić przyciągający uwagę i zachęcający do zapoznania się z treścią artykułu tytuł np. „ABC pozycjonowania” lub „5 skutecznych metod promocji…”.

Kolejnym element to wstęp, który ma za zadanie wprowadzenie czytelnika w tematykę oraz skrótowe przedstawienie treści, o których będzie mowa w dalszej części. W tym miejscu trzeba zaznaczyć, że wstęp jak sama nazwa wprowadza odbiorcę w temat i dlatego winien przedstawiać zagadnienia, które pojawią się w rozwinięciu i będą szczegółowo opisane. Zasadniczą (oraz najdłuższą) część powinno stanowić rozwinięcie wprowadzające nowe myśli bądź wątki w osobnych, najlepiej opatrzonych odpowiednimi nagłówkami, akapitach.

Zwieńczeniem dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest zakończenie, którego zadaniem jest krótkie, ale zarazem bardzo konkretne podsumowanie całości tekstu. Bardzo korzystnym zabiegiem jest wprowadzenie w zakończeniu elementu „do przemyślenia” (ang. food for thoughts) lub po prostu postawienie pytania, na które czytelnik znajdzie odpowiedź, gdy zagłębi się w temat jeszcze bardziej.