Content Marketing
W momencie, kiedy powstał Content Marketing, niewiele osób było w stanie jednoznacznie go określić. Nawet dzisiaj wiele osób ma własną definicję, co często powoduje niedomówienia, czy znaczące różnice w pojmowaniu rozwiązania, które wykorzystujemy wszyscy. W związku z tym w tym artykule omówimy, czym dla nas jest Content Marketing, a także jakie są najczęściej wykorzystywane narzędzia.
Artykuły Sponsorowane
Jak nazwa sama wskazuje, Content Marketing jest narzędziem marketingowym, które polega na tworzeniu contentu, czyli wszelkiego typu treści. Ważne jest, aby owa treść odpowiadała na potrzeby użytkowników, czyli dostarczała im odpowiedzi na nurtujące pytania. Ponadto warto zaznaczyć, że treść może przybrać dowolną formę, jednak przyjęło się, że mówiąc „content marketing” mamy na myśli tekst.
Głównym zadaniem CM jest zatem dystrybucja wartościowych treści, które mają zdobyć zainteresowanie i wywołać zaangażowanie użytkowników. Nie jest to jednak tak łatwe, jak mogłoby się wydawać. Zainteresowanie zdobędą wyłącznie merytoryczne i intrygujące treści, a użytkownicy bombardowani coraz to nowymi informacjami uodparniają się na kolejne narzędzia i coraz rzadziej zaglądają do kolejnych artykułów, czy wpisów.